Reduceri Maxime

Eforturi Minime

Story Pe Instagram / Facebook - 5%

Postează o poveste pe Instagram şi/sau Facebook şi îţi oferim 5% din bani înapoi la predarea maşinii.

Tot ce trebuie să faci e să postezi o poveste în care să ne menţionezi pagina de Instagram sau de Facebook.

Postare Pe Instagram / Facebook/ TikTok- 10%

Postează o postare pe Instagram şi/sau Facebook şi îţi oferim 10% din bani înapoi la predarea maşinii.

Tot ce trebuie să faci e să postezi o postare în care să ne menţionezi pagina de Instagram sau de Facebook.

Reducerile acestea nu se cumulează cu alte reduceri şi se aplică la fiecare închiriere.

Promoţii De Fidelitate

La a 3-a Închiriere

Vei primi 20 de euro reducere.

La a 6-a Închiriere

Vei primi 30 de euro reducere.

La a 10-a Închiriere

Vei beneficia de un plin de motorină gratuit, din partea noastră.

Întrebări & Răspunsuri

1. Cât costă garanţia la închirierea unei maşini?

Depozitul se calculează bazat pe domiciliul din buletin şi dacă doriţi să ieşiţi din ţară cu maşina sau nu. Dacă sunteţi din judeţul Bihor şi nu părăsiţi ţara, depozitul e 150 euro. Dacă vreţi să ieşiţi din ţară, acesta creşte la 300 euro. În cazul în care domiciliul din buletin este în oricare alt judeţ, depozitul este de 300 euro dacă nu ieşiţi din ţară şi 500 euro dacă ieşiţi din ţară.

2. E inclusă asigurarea în preţ?

Da, asigurarea RCA este inclusă în preţul de închiriere al maşinii.

3. De ce documente am nevoie?

Va trebuie să ai la tine buletinul şi permisul. Trebuie să ai minim 1 an experienţă. În cazul în care ai permisul de conducere de mai puţin de un an, trebuie să ai minim 21 de ani, iar garanţia creşte cu 100 de euro.

4. Garanţia creşte în funcţie de maşină?

Un beneficiu important pe care clienţii noştri îl apreciază este faptul că garanţia nu creşte, indiferent de maşina aleasă.

5. Care este limita de kilometri?

Limita este de 400km pe zi. La fiecare sută de km în plus, se percepe o taxă de 10 euro.

6. Care sunt condiţiile de returnare a maşinii?

Maşina trebuie adusă în aceleaşi condiţii în care a fost ridicată: cu rezervorul plin şi spălată. În caz contrar, se va percepe o taxă pentru alimentarea maşinii şi 100 RON pentru spălarea acesteia.

7. Care este procedura de verificare a daunelor?

În momentul ridicării maşinii, în prezenţa dumneavoastră, se va face o inspecţie a maşinii iar fiecare defect va fi notat pe o schiţă. La predare, folosind aceeaşi schiţă, se vor constata eventualele daune. Astfel, ne asigurăm că nimeni nu e tras la răspundere pe nedrept.

Contactează-ne

HTA Rent a Car

0740 812 056